tisdag 24 november 2009

"Misstag"

Oavsett hur mycket man vill att misstag ska vara ogjort så kommer dom aldrig att bli det.
Har man gjort sina misstag så får man stå sitt kast oavsett hur ont det fortfarande gör i en själv.
Misstag sker alltid i livet, men många misstag behöver heller aldrig ske om man tänker efter innan man gör något.
Alla misstag ska man inte förlåta, för alla är inte acceptabla.

"Skrivet av: KarlzzonK"

Inlägget säger väl sig själv allt, men anledningen till inlägget är för att man måste tänka innan man gör saker så att det inte bildas något som man aldrig velat ska hända.
Något som jag själv lärt mig, jag har personligen begått många misstag i mitt liv. Många som är oförlåtliga och många som jag vill ha ogjort. Men nu kan jag inte göra så mycket åt saken en att stå för det jag gjort oavsett hur ont det gör.
Hur ser du på misstag, vilka misstag ska förlåtas och inte?

Peace

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den där texten tycker jag var jätte bra (:

flinkan sa...

Mycket bra skrivet måste jag säga katta!! // flinkan

Karlzzon sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Vet inte om du lärt dig hela grejen med oförlåtliga misstag.

Men varför har du slutat att blogga?

Karlzzon sa...

har inte slutat tänker igenom bra texter ordentligt innan jag skriver igen